ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗ

Έχω τόσα μα τόσα πολλά να πω. Τόσ α πολλά να εκφράσω . Όμως δεν μπορώ. Ή στείρα έμπνευσή μου με περιγελά. Δέθηκε ο κόμπος στο λαιμό , τα δάχτυλά μου βάρυναν , τα μάτια μου ταξιδεύουν και η σκέψη μου, αχ η σκέψη μου χοροπηδάει σαν χαρούμενη παιδούλα σε λουλουδιασμένο κήπο. Σε μια στιγμή μπερδεύεται σε σκοτεινό λαβύρινθο αποζητώντας μάταια την έξοδο. Την άλλη στιγμή πέφτει στον βούρκο νιώθοντας όλη την αηδία και την βρώμα, έτσι όπως νιώθω για την κοινωνία . Για όλα τα δρώμενα για όλες τις αδικίες για όλους τους επιφανείς . Για όλους τους φελλους που επιπλέουν νομίζοντας πως ξεχωρίζουν με την ελαφρότητά τους.
Ξαφνικά πάλι ο λαβύρινθος. Όπως ακριβώς νιώθω όταν βρίσκομαι σε απόγνωση. Όπως νιώθω σε κάθε απογοήτευση. Σε κάθε αποχωρισμό. Σ ε κάθε αποτυχία.
Να ΄σου και ο κήπος . Σαν την ημέρα που κέρδισα μετάλλειο στον αγώνα. Γελάγαμε , κλαίγαμε, χοροπηδούσαμε, μεθύσαμε. Όπως νιώθω όταν βλέπω αυτούς που αγαπώ, όταν μυρίζω μεθυστικά αρρώματα γεμάτα εικόνες από το ευτυχισμένο παρελθόν, όταν γράφω blogakia.
Γιατί η σκέψη μου με προδίδει σήμερα? Τι το διαφορετικό έγινε?
Οι εικόνες  έρχονται χωρίς σειρά αποκαλύπτοντάς μου τη δυσαρμονία της ζωής μου. 
Ευτυχία ,δυστυχία, χαρά, λύπη,πόνος,γαλήνη, απόγνωση και ξανά από την αρχή. Έμπνευσή μου θα σε καλέσω άλλη ώρα…  

5 Σχόλια

  1. melomenos said,

    Νοέμβριος 24, 2006 στις 11:47 πμ

    θα σε περιμένουμε lisadel …
    όταν νοιώσεις έτοιμη ξαναβγές στον κήπο σου!
    καλό σαββατοκύριακο!

  2. lisadel said,

    Νοέμβριος 24, 2006 στις 11:55 πμ

    καλο σαββατοκύριακο μελομένε. μπορείς να γράψεις κατι για την απόγνωση? όταν όλα γύρω σου βυθίζονται και σε παρασύρουν αφήνοντάς σε να παρακολουθείς την αργή διαδικασία?
    το αστέρι σου είναι γύρω από τον ερωτισμό σου μήπως όμως και στον έρωτα δεν έρχεται και η απόγνωση?

  3. melomenos said,

    Νοέμβριος 24, 2006 στις 3:17 μμ

    Ξωκκλήσι κάνω την καρδιά
    κερί τον κάθε χτύπο
    μην έρθεις νύχτα και δε δεις
    φως και θαρρείς πως λείπω…
    Δώσε μου χτύπους δανεικούς
    αν θες απ’ την καρδιά σου
    γιατί μου λιγοστεύουνε
    εδώ που ζω μακρυά σου!

  4. argyrenia said,

    Νοέμβριος 27, 2006 στις 9:18 πμ

    Kι εμένα με εγκαταλείπει τελευταία η σκέψη…

    Λέω να κάνουμε επανάσταση.

    Να μην την ακούμε πια.

  5. lisadel said,

    Νοέμβριος 28, 2006 στις 8:04 πμ

    argyrenia εμένα με εγκατέλειψε ο υπολογιστής μου. με πετάει έξω από το διαδύκτιο. όσο για την σκέψη θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου. έτσι κι αλλιώς τώρα
    τελευταία όλο τις μαλακίες του παρελθόντος σκέφτομαι


Σχολιάστε

