Ένα χάδι

Νιώθω ένα χάδι στα μαλλιά, ανοίγω τα μάτια μου. Κοιμόμουν και σε ταχύτητα φωτός σκέφτομαι οτι η μητέρα μου ήρθε να με ξυπνήσει.Κοιτάω γύρω μου. Σκοτάδι . Κανείς. Είναι νύχτα ακόμα. θα το ένιωσα στον ύπνο μου. Όντας ακόμα δέσμια του ύπνου και καλυμένη με τα πέπλα της νύστας αφήνομαι στον κόσμο της χαλάρωσης. Το νιώθω ξανά. Ένα χάδι στα μαλλιά … Δεν ανοίγω τα μάτια, κάποιες νεύρες μου θα είναι . Συνεχίζω να το νιώθω και έχοντας ξυπνήσει για τα καλά αφουγκράζομαι. Δεν ακούω τίποτα.. Το χάδι είναι πιο γλυκό και πιο έντονο. Στοργικό. Συνεχίζει στο πρόσωπό μου σαν αύρα , χαμογελάω. Ανοίγω τα μάτια . Δεν βλέπω κανέναν. Ξάφνου κατάλαβα. Κουκουλώνομαι χαμογελώντας και αφήνομαι. Δεν σε βλέπω αλλά σε νιώθω. Ήρθες για να με καθυσηχάσεις. Άρα είσαι κοντά μου. Κλείνω τα μάτια μου και αποκοιμιέμαι όσο προσπαθείς να με αγγίξεις… σαν αύρα… καλό ταξίδι

5 Σχόλια

  1. Danai said,

    Μαρτίου 21, 2007 στις 3:29 μμ

    «Είναι όμορφα απόψε που ανταμώσαμε
    μ’ αρέσει ν’ αρμενίζουμε παρέα..

    Εγώ από σένα θέλω μόνο μια εκδρομή
    μια αναπνοή, στο φως μια διαδρομή.
    Εγώ από σένα θέλω μόνο τ’ όνειρο
    νυχτερινό, κι άσε το αύριο γι’ αύριο»…

  2. lisadel said,

    Μαρτίου 21, 2007 στις 4:31 μμ

    danai Τα comments σου ομορφαίνουν τα post μου.Φιλιά

  3. melomenos said,

    Μαρτίου 21, 2007 στις 5:52 μμ

    οι αισθήσεις σου δουλεύουν!
    να απολαμβάνεις αυτά τα αγγίγματα είναι μοναδικά
    και μόνο… για σένα!!!
    καλησπέρα σου

  4. Μαρτίου 22, 2007 στις 7:59 πμ

    εγώ είμαι λίζα , εγώ ήμουν χθες αλλά εσύ κοιμώσουν. ποτέ δεν είμαστε έτοιμοι για το σωστό ραντεβού και
    …δεν ήρθα απλώς να σε καθησυχάσω γιατί είμαι πολύ «ανήσυχος» τύπος
    🙂

  5. lisadel said,

    Μαρτίου 23, 2007 στις 4:40 μμ

    melomene μου σ’ευχαριστώ
    ανώνυμε μην ξαναπροσπαθήσεις να με πιάσεις στον ύπνο…το πιο σίγουρο είναι να αποκοιμηθώ…


Σχολιάστε

