ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΗ ΝΥΧΤΑ

Είμαι εγκλωβισμένη μέσα σε ένα σώμα που αγαπώ και μέσα σε μια ζωή που επέλεξα. Το σώμα που αγαπώ είναι γεμάτο ατέλειες, η ζωή που επέλεξα βρίσκεται στο δυσδιάβατο μονοπάτι της ειλικρίνιας. Πληρώνω το τίμημα καθημερινά, μόνο που κάτι όμορφες νύχτες σαν κι αυτή όλα φαίνονται πολύ απλά και πολύ δύσκολα. Το γεμάτο φεγγάρι με κάνει και νιώθω μοναδική. Η λάμψη του τριγύρω μου με περιτυλίγει σαν χάδι. Οι ανοιξιάτικες μυρωδιές με ταξιδεύουν . Με μεθάνε και με κάνουν να νιώθω οτι βρίσκομαι στα ομορφότερα. Τα μάτια μου αχόρταγα κοιτάνε το γλυκό μαύρο του ουρανού. Χωρίς να έχω κάνει τίποτα για να αξίζω κάτι τέτοιο ζω την απόλαυση της ανοιξιάτικης νύχτας. Είναι τόσο απλό. Ο καθένας μπορεί να την απολαύσει. Χωρίς να κάνει κάτι. Χωρίς να το αξίζει. Απλά να το δει και να το νιώσει. Μεγαλείο. Μεγαλείο που ξετυλιγεται μπροστά στα μάτια όλων μας. Κι εγώ τόσο μικρή… εγκλωβισμένη σε ένα σώμα που αγαπώ και σε μια ζωή που επέλεξα.

3 Σχόλια

  1. Απρίλιος 3, 2007 στις 7:46 μμ

    Αγαπητή Lisidel,

    Διάβασα το Post σου , πήρα ένα τσιγάρο και βγήκα στο μπαλκόνι να απολαύσω την ανοιξιάτικη νύχτα που περιγράφεις…είναι μαλακός ο καιρός , έχει πανσέληνο και διέκρινα μερικά αστέρια στον ουρανό , όχι πολλά.
    Σκέφτηκα τι ωραία που είναι να επικοινωνείς με άτομα από μακριά που δεν γνωρίζεις και όμως ανοίγεις σ΄αυτούς την ψυχή σου και μοιράζεσαι τα εσώψυχά σου…
    Σου εύχομαι να έχεις μία όμορφη νύχτα.

    Υ.Γ γράφω και σβήνω στην προσπάθεια να γράψω μία ιστορία με τις λέξεις που μου έδωσες , δεν ξέρω πότε θα είμαι ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα …αλλά έχω άγχος αν θα φανώ αντάξια των προσδοκιών σου.

  2. lisadel said,

    Απρίλιος 4, 2007 στις 6:36 πμ

    trelofantasmeni
    χαίρομαι και υποκλίνομαι μπροστά στη μαγεία της επικοινωνίας μεταξύ ψυχών .
    Η χτεσινή νύχτα μου χάρισε μια αϋπνία που με κάνει κομμάτια. Έτσι είναι αυτά.
    Υ.Σ. στην Δανάη σου έχω αφήσει μήνυμα. Μπες στο μπλογκ της

  3. Απρίλιος 4, 2007 στις 11:43 πμ

    Lisadel σημερα η dolphin μου έστειλε δυο κομμεντ και είναι κι αυτή στο wordpress δες τα κομμεντ ισως σε βοηθήσουν να το κανεις κι εσύ
    εκεί που γράφει «ονειροφαντασίες» είναι και το έχω ανοιχτό για όλους.
    επίσης δοκίμασε να μπεις ανοίγοντας απ ευθείας το μπλογκ μου και όχι μεσα απο τα λινκ σου , και ο μελομενος μου γράφει κομμεντ …τι αλλο να πω θα χαρω να πετύχει. Φιλάκια


Σχολιάστε

