Ευχές

Καλό Πάσχα σε όλους. Καλή ξεκούραση και ότι επιθυμείτε να το πάθετε.

4 Σχόλια

  1. Απρίλιος 5, 2007 στις 4:10 μμ

    Εύχομαι …..να λάβω επιτέλους ένα comment απο την Lisadel !

    Kαλό Πάσχα γλυκιά μου και σε σένα.

  2. lisadel said,

    Απρίλιος 5, 2007 στις 4:21 μμ

    trelofantasmeni
    Σου έχω στείλει mail.Μη μου πεις οτι ούτε αυτό δεν παίρνεις…Μάλιστα έστειλα δύο διαφορετικά. Ένα στη διεύθυνση που βγαίνει στα κόμμεντς και ένα στη διεύθυνση που έγραψες οτι μπορεί κάποιος να σε βρεί. Καθημερινά κάνω προσπάθειες. Όταν όμως βάζω τον κωδικό μου και στέλνω το σχόλιό μου, δεν αναγνωρίζεται ο κωδικός μου!!! Η ιστοσελίδα σου δε με θέλει. Δε το βάζω κάτω όμως

  3. Απρίλιος 5, 2007 στις 10:16 μμ

    Αγαπημενη φίλη η ιστοσελίδα δεν μπορεί να έχει άποψη μη την τεμαχίσω…εγώ σε θέλω τρέχω να δω τα μαιλ φιλιά πολλα

  4. Danai said,

    Απρίλιος 6, 2007 στις 1:38 μμ

    Σου στέλνω την αγάπη μου και τις καλύτερες ευχές για Καλή Ανάσταση.. Χρόνια Πολλά με υγεία, δύναμη, άγαπη και ευτυχία..σε σένα και στους δικούς σου!!


Σχολιάστε

