ΦΕΥΓΩ

Μετά από τρεις μήνες εργασίας ,σήμερα είναι η τελευταία μου μέρα εδώ. Όταν ήρθα για δουλειά εδώ  η συμφωνία ήταν καλή. Αν βρω κάτι που με ενδιαφέρει φεύγω και δεν τρέχει τίποτα, και αν δεν βγει πρόγραμμα ώστε να καλύψει τον μισθό μου με διώχνει και δεν τρέχει τίποτα.

Πέρασαν τρεις μήνες και το πρόγραμμα δεν βγήκε. Πήρα πρωτοβουλία από μόνη μου και του είπα οτι φεύγω.

Δεν υπάρχει τίποτα στον ορίζοντα. Παρασκευή θα αρχίσω το ψάξιμο… Θα ζήσω την απόριψη, το άγχος, τη στενοχώρια ,τη μεγάλη αφραγκία εις διπλούν. Τα προσόντα μου θα κρυφτούν καλά από τα αχόρταγα μάτια των εργοδοτών και η αξιοπρέπειά μου θα νικήσει.

Αν και είναι πραγματικά όλα μαύρα, είμαι αισιόδοξη. Μάλλον είναι η πολυτέλεια της ευκαιρίας που δίνω στον εαυτό μου, ώστε να ψάξω να βρω εργασία στον χώρο που ξέρω οτι θα είμαι καλή, που έχω να προσφέρω και που μου αρέσει.

Τελευταία ευκαιρία.

Μετά δεν ξέρω τι. Ούτε πως.

Το μόνο που ξέρω είναι πως αν δεν βρω κάτι στα τουριστικά επαγγέλματα, θα ασχολειθώ θεωριτικά με το αντικείμενο.

Βλέπεται πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι

9 Σχόλια

  1. Απρίλιος 11, 2007 στις 12:15 μμ

    καλη σου τυχη…
    στο ευχομαι ολοψυχα!

  2. Απρίλιος 11, 2007 στις 1:58 μμ

    Lisadel θέλει ψυχή μια τέτοια απόφαση αλλά τελικά διαπιστώνω ότι είσαι δυνατός άνθρωπος και αξιοπρέπεια.
    Σου εύχομαι καλή τύχη όλα να σου έρθουν βολικά και να βρεις γρήγορα αυτό που θέλεις.

  3. Danai said,

    Απρίλιος 12, 2007 στις 5:43 μμ

    Lisadel καλή μου..είσαι δυνατή και είμαι σίγουρη πως θα καταφέρεις να βρείς αυτό που επιθυμείς!!! Σου εύχομαι καλή τύχη..κι όλα θα πάνε καλά.Μόνο πες:
    «Καλημέρα ζωή!
    Άνοιξε πάλι τα δυνατά σου φτερά
    για να πετάξεις ψηλά προς τον ήλιο..Άνοιξε πανιά και βίρα τις άγκυρες..
    Βάλε πλώρη για άγνωστα μέρη, μαγευτικά..
    Σάλπαρε για μέρη,
    Όπου η κάθε μέρα θα συμβολίζει μια νέα αρχή..»

  4. Απρίλιος 12, 2007 στις 9:25 μμ

    Κοπέλα μου αν θέλεις περνάς να διαβάσεις το ποστ που ετοίμασα με τις λέξεις που μου έδωσες…ευχομαι να σου αρέσει, καλό βράδυ.

  5. druqbar said,

    Απρίλιος 14, 2007 στις 4:48 μμ

    Κανείς δε χάνεται. Ειδικά όταν αξίζει.
    Το εύχομαι να μην αργήσει…

  6. Απρίλιος 15, 2007 στις 7:29 πμ

    το είχες αποφασίσει .
    το ήξερα.
    ανησυχώ όμως .
    εύχομαι να τα καταφέρεις.
    η δουλειά σήμερα είναι το ναρκωτικό για να ανεχόμαστε την κενή καθημερινότητα.

  7. FuSmOKer said,

    Απρίλιος 21, 2007 στις 10:14 μμ

    Καλησπέρα!
    Γνωρίζω πως είναι όλα αυτά που περιγράφεις και σου εύχομαι καλό κουράγιο.
    Αν μη τι άλλο αποκτάς αυτογνωσία όμως.
    Καλό κουράγιο σου εύχομαι και να θυμάσαι πως η ειλικρίνια και οι καθαρές κουβέντες είναι το πιο δυνατό σου όπλο.
    Μην το βάζεις κάτω. Βάστα γερά.

  8. Απρίλιος 22, 2007 στις 11:43 πμ

    Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και τις ευχές. :)))

  9. lisadel said,

    Απρίλιος 22, 2007 στις 2:29 μμ

    Βασιλική :
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΆΡΑ ΠΟΛΎ

    trelofantasmeni:
    η αλήθεια είναι πως δεν μου έρχονται βολικά ακόμα ψάχνω. Σε ευχαριστώ

    danai:

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ

    Drugbar:

    ξέρω οτι κάτι αξίζω ελπίζω να το αποδείξω. σε ευχαριστώ

    anonyme:
    δεν ξέρω γιατί αλλά το ήξερα πως με πήρες χαμπάρι. Η αλήθεια είναι πως και εγώ ανυσηχώ…

    FUSmOKER:

    Η καλύτερη είσοδος που μποόύσε κάποιος να κάνει . Με μια ευχή

    composition doll:

    παρακαλώ


Σχολιάστε

