Γειά σου Χρήστο

Το είχα δει. Πριν τρεις μέρες. Ήμουν σε κατάσταση ύπνου και είχα περάσει στην απέναντι όχθη. Όμως δεν ήξερα οτι ήταν για σένα. Αν το ήξερα θα είχα έρθει να σε χαιρετήσω. Συγγνώμη. Να σε αποχαιρετήσω.
Δεν σε αγαπάω πια. Φαντάζομαι το ήξερες. Αυτό που ζήσαμε ήταν όμορφο. Παιδική αγάπη. Όμως εσύ άφηνες τις ουσίες να μπουν στην καρδιά σου. Έτσι είχες δύο θεούς, μη μπορώντας να με αγαπήσεις όπως γεννήθηκα για να αγαπώ εγώ, ολοκληρωτικά. Μόνο ολοκληρωτικά μπορώ να νιώσω την αγάπη. Μα οι ουσίες δεν σε άφηναν. Μπαίναν στο αίμα σου και καταστρέφοντας το μυαλό , φτάνανε και αλλιώναν και την ψυχή σου. Δεν το είδες. Όχι τουλάχιστον όταν το είδα εγώ. Και ας ήμουν μόλις δεκαεπτά. Έτσι έφυγα.
Βλέπεις τότε ήμουν θεά. Δημιουργούσα. Δημιουργούσα μέσα στο κορμί μου το γιό μας. Στα χρόνια που πέρασαν τίποτα. Μόνο το φθινόπωρο που συναντηθήκαμε σου ζήτησα κάτι. Να γνωρίσει το παιδί μου τους προγόνους μου. Και έτσι απλά ο γιός μου απέκτησε έναν παππού και μια γιαγιά ακόμα.
Δεν με πείραζε που δεν είχες δύναμη να κοιτάξεις το παιδί στα μάτια. Ούτε που δείλασες να του μιλήσεις. Ένιωθα ασφάλεια απόστασης αφού οι ουσίες υπήρχαν ακόμη μέσα σου.
Έτσι ήρθα από το σπίτι σου προχτές. Ήρθε και το παιδί. Χαιρέτησε τη γιαγιά και τον παππού και έφυγε. Εγώ έκατσα κι άλλο. Μου είπαν οτι θα σε έφερνε ο αδερφός σου.
Ήθελα να σε δω να σου μιλήσω. Όταν άνοιξε το λευκό καπάκι ‘ημουν εκεί. Το καντήλι και η λαμπάδα ανάφτηκαν από τον αναπτήρα μου , όχι όμως και από μένα.  Από τον δακρυσμένο πατέρα σου. Τα λευκά λουλούδια πάνω σου τόνιζαν την χλωμάδα σου . Μετά από λίγο έφυγα…Τα μοιρολόγια με συνέτριψαν. Με βήματα σταθερά περπατούσα πολύ αργα ώστε ο ήχος τους να με συνοδέψει όσο γινόταν περισσότερο.
Κι έτσι απλά σου είπα αντίο. Δεν θύμωσα που έφυγες. Θύμωσα γιατί δεν ήξερα τί να πω στο παιδί. Στο παιδί μου που έμεινε ορφανό από έναν πατέρα που ήταν απών. Βέβαια εγώ σε έδιωξα, Και σε ξαναέδιωξα. Και έφυγα, και ξαναέφυγα. Αλλά εσύ δεν ήσουν έτοιμος. Αν ήσουν θα σε δεχόμουν.
Έτσι τώρα πια δεν έχω τίποτα με σένα. Ούτε μίσος , ούτε αγάπη, ούτε οργή, ούτε λύπη, ούτε απωθημένα. Για μένα εμείς κάναμε τον κύκλο μας. Έναν κύκλο που έκλεισε εδώ και χρόνια. Δεν έχω τίποτα άλλο από ένα γλυκό αντίο. Μόνο κάτι τελευταίο. Θέλω και εσύ να μου το πεις. Το ξέρω είναι δύσκολο. Δοκίμασε να με βρεις όταν θα περάσω στην απέναντι όχθη, που για τους πολλούς θα βρίσκομαι σε κατάσταση ύπνου….

5 Σχόλια

  1. Απρίλιος 22, 2007 στις 6:48 μμ

    Για μία ακόμα φορά με εκπλήσσεις και μάλιστα τόσο θετικά ….ο Χρήστος ας έχει καλό παράδεισο και εσύ καλή μου εύχομαι να συνεχίσεις πάντα με δύναμη και γιατί όχι με πολύ τύχη στο διάβα σου …και να χαίρεσαι το παιδάκι σου πάντα !

  2. Απρίλιος 23, 2007 στις 6:51 πμ

    είχες αποφασίσει να συνεχίσεις τη ζωή σου.
    και ξερεις να μη κοιτάζεις πίσω .
    :)^^

  3. lisadel said,

    Απρίλιος 23, 2007 στις 4:12 μμ

    trelofantasmeni:
    σε ευχαριστώ πολύ.Η ζωή μου παίζει ένα παιχνίδι και εγώ συνεχίζω να είμαι παίχτης με πρωταγωνιστή το γιό μου.

    thelastrealanwnymous:
    μου πήρε αρκετά χρόνια να αποσυνδεθώ .Όσο για συνέχεια μή νομίζεις,η ερωτική μου ζωή κοιμάται τον ύπνο του δικαίου.Αλλά εγώ απτόητη

  4. melomenos said,

    Απρίλιος 23, 2007 στις 5:57 μμ

    είσαι δυνατή μπράβο σου!
    ο καθένας μας διαλέγει τον δρόμο του σ’αυτή την ζωή!
    στήριξε το παιδί θα σε χρειαστεί πάντα κοντά του αφού δεν γνώρισε πατέρα και ναι καλό είναι να έχει επαφή με τους παππούδες του δεν φταίνε αυτοί για τα λάθη του γιού τους.
    σε βλέπω πολύ σωστή! για άλλη μια φορά μπράβο σου!
    καλό σου βράδυ

  5. lisadel said,

    Απρίλιος 23, 2007 στις 6:03 μμ

    καλό βράδυ και σε σένα..


Σχολιάστε

