ΑΥΡΙΟ

Ανάβω ένα τσιγάρο. Αργά απολαυστικά τραβάω μια γερή τζούρα. Κοιτάω τα σχήματα που κάνει ο καπνός. Φυσάω δυνατά και τα καταστρέφω. Ήρθε η ώρα να αποφασίσω. Ότι και να γίνει κάτι έχω να χάσω , κάτι να κερδίσω. Θέμα ζυγαριάς. Ζυγίζω. Τα θέλω μου από τη μια τα μπορώ μου από την άλλη.Κάπου ε’οιχα διαβάσει οτι ο ολοκληρωμένος άνθρωπος δεν πέφτει ποτέ σε διλλήματα. Έχει σκεφτεί από πριν τη θέση του και έτσι ξέρει την απάντηση πριν την ερώτηση. Κι εγώ έτσι είμαι. Έχω διαλέξει από χρόνια. Όμως ήρθε η στιγμή που πρέπει να ζυγίσω. Να διαλέξω …Τελείωσε το τσιγάρο. Το φως της οθόνης του υπολογιστή, φόντος για το παρελθόν μου. Ο δρόμος μου καθαρός όπως και οι ιδέες μου. Τα στιγμιότυπα φρικιαστικά. Εγώ και οι ιδέες μου. Η ανατριχίλα που προκάλεσαν στους άλλους. Η επιβίωση και ο στόχος. Τα σύννεφα που με σκέπασαν τα αστέρια που με καθοδήγησαν. τα βουνά που ανέβηκα και οι γκρεμοί που με ρίξανε. Όλα σε ταινία δευτερολέπτων. Η ζυγαριά πρέπει να φύγει. Δεν μου λέει κάτι. Πάντα μόνη μου έβρισκα την άκρη. Έτσι και τώρα. Θα ψάξω μέσα μου . Από αύριο…Σήμερα απλά ξέρω τί έκανα. Αυριο θα αποφασίσω τί θα κάνω. Η νύχτα με τυλίγει. Θα βγω να περπατήσω. Οι μυρωδιές τις νύχτας θα καθαρίσουν το μυαλό μου. Ο γυρισμός στο σπίτι θα γεμίσει τα κενά μου. Το λιγόλεπτο περπάτημα μου φτάνει. Το φεγγάρι θα με κάνει να ερωτευθώ. Περπατώντας θα νιώσω ερωτεύσιμη. Ο έρωτας θα με ταξιδέψει μακριά. Κι ας μην έχει μορφή, προορισμό…Θα με τυλίξει με το πέπλο του κι εγώ θα νιώσω το συναίσθημα . Μόνο αυτό. Κι όταν φτάσω στη φωλιά μου θα είμαι αρκετά δυνατή. Τόσο που μπορεί και να κοιμηθώ το βράδυ. Να έχω δύναμη για το αύριο……………….

9 Σχόλια

  1. Απρίλιος 29, 2007 στις 7:39 μμ

    Αύριο τι σε περιμένει καλή μου?

    Ότι κι αν είναι εσύ εισαι δυνατή και αποφασισμένη να τα καταφέρεις.

    Η σκέψη μου είναι πάντα κοντά σου και σου εύχομαι τα καλύτερα..πάντα!

  2. Απρίλιος 30, 2007 στις 6:59 πμ

    «ο έρωτας θα με ταξιδέψει….»
    το καλύτερο στήριγμα , ακόμα και για τους αδιάφορους και για τους κυνικούς.
    :)^^

  3. dolphin said,

    Απρίλιος 30, 2007 στις 7:40 πμ

    Η απόφαση εύκολη… η πραγματοποίησή της δρόμος!!
    Να είσαι δυνατή απλά…
    Καλή σου μέρα 😉

  4. lisadel said,

    Απρίλιος 30, 2007 στις 5:58 μμ

    trelofantasmeni:
    η θετική σου ενέργεια με δυναμώνει. Είδες το φεγγάρι σήμερα; Ελπίζω η αϋπνία να είναι γλυκιά

  5. lisadel said,

    Απρίλιος 30, 2007 στις 6:05 μμ

    thelastrealanwnymous:
    Υπάρχουν φορές που φαίνεται η ομοιότητά μας ως είδος. Μια από αυτές είναι ο έρωτας. Γενικά.
    Ειδικά εσύ κι εγώ μοιάζουμε στο χιούμορ ( νομίζω). Έτσι να είσαι σίγουρος οτι έπιασα το υπονοούμενο χαμογελώντας. Σου εύχομαι καλά ταξίδια αγαπητέ κυνικέ που αρχίζεις να ανοίγεσαι….

  6. lisadel said,

    Απρίλιος 30, 2007 στις 6:08 μμ

    dolfin:
    η δύναμη έρχεται στους δρόμους που διανύουμε. Η καλύτερη ευχή που θα μπορούσα να έχω…

  7. Απρίλιος 30, 2007 στις 8:00 μμ

    Θα το δω σε λίγο

  8. bobolo said,

    Μαρτίου 11, 2008 στις 5:05 μμ

    Η δυναμη ειναι μεσα μας!!!ΓΕρα και καλα κρυμμενη!!!Οταν θα τη βγάλουμε θα νικήσουμε!!!!και μπορούμε όλοι μας!!!Ελπιζω ολα να σου ερθουν όπως τα θέλεις!!

  9. lisadel said,

    Μαρτίου 17, 2008 στις 1:14 μμ

    bobolo:
    σ΄ευχαριστώ να είσαι καλά


Σχολιάστε

