ΑΒΥΣΣΟΣ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.

Φτάνω κατά τις εννιά στο μπάνγκαλόου. Γίνεται χαμός. Δούλευα από το πρωί και είχα ξεχάσει την ακαταστασία που άφησα πίσω μου. Όταν την αντίκρυσα ,η κούρασή μου έγινε μεγαλύτερη.
Πότε θα προλάβω να φτιάξω αυτό το χάλι; Πότε θα προλάβω να κοιμηθώ;
Πετάω με μίσος τα ρούχα που φοράω λες και είναι η αιτία για την φυλακή μου. Ανοίγω την ντουλάπα κια διαλέγω το μαύρο μου φόρεμα. Ανοίγω το ντους και αφήνω το νερό να ξεπλύνει την κούραση από πάνω μου. Ντύνομαι βιαστηκά ,διαλέγοντας τα χρυσά σανδάλια και το χρυσό τσαντάκι. Δεν προλαβαίνω να στεγνώσω τα μαλλιά μου και τα πιάνω κοτσίδα. Τζιν μπουφάν ,κινητό, κλειδιά και είμαι έτοιμη.Το ταξί με οδηγεί  με ταχύτητα μικρότερη από την αγωνία μου. Κατεβαίνω από το ταξί και με καρδιοχτύπι διασχύζω την πλατεία. Τα βλέμματα που με ακολουθούσαν με θαυμασμό μετατρέπονται σε απορημένα μάτια . Επιτέλους έφτασα στον προορισμό μου. Μπαίνω στο internet cafe και ανοίγω το mail μου. Me αγωνία μπαίνω στα μπλογκ.
Νιώθω υπέροχα. Οι φίλοι μου είναι εδώ. Έχω τοσα να διαβάσω. Δεν θα προλάβω αλλά δεν με πειράζει. Φτάνει που είμαι εδώ και παίρνω τις σκέψεις σας. Εσείς με καταλαβαίνετε χωρίς να εξηγώ . Έχω κουραστεί να εξηγώ. Και εσείς το νιώθετε. Και γι’ αυτό και μόνο νιώθω υπέροχα. Και ας με κοιτάνε απορημένα κάποια μάτια που μπαίνω στο καφέ τέτοια ώρα. Είναι μάτια ξένης κωμόπολης και εγώ καινούρια κάτοικος ενός τουριστικού χωριού λίγο πιο έξω από αυτήν. Όσο για την εμφάνιση…νιώθω οτι είστε σημαντικός λόγος για βραδινή εμφάνιση. Σημαντικότερος από το να κάνω πασαρέλα σε κάποιο μπαράκι , όπως πολλοί συνηθίζουν. Όταν βγαίνω για ποτό , μπορεί να φορέσω και τα puma μου. Δεν κολλάω σ’αυτά. Εγώ ήρθα εδώ γιατί μου λείψατε. Και δεν μου φαίνεται καθόλου παράξενο που βρίσκομαι μόνη μου με δεκαπέντε αγόρια που φωνάζουν πορωμένα…Αυτή την όμορφη νύχτα θέλω να την περάσω μαζί σας…

 

10 Σχόλια

  1. druqbar said,

    Μαΐου 30, 2007 στις 4:29 μμ

    Καμιά άβυσσος εδώ αγαπητή μου…
    Όλα είναι τόσο καθαρά
    Είναι τόσο απελευθερωτικό το να μη χρειάζεται ποτέ να εξηγείς…
    περισσότερο κι από ένα ντους

  2. agorafoviagr said,

    Μαΐου 30, 2007 στις 8:22 μμ

    Παλιά φίλη μου με ένοιαζε τι θα πει ο κόσμος. Στην επαρχία ειδικά, είμαστε πάνω – κάτω όλοι γνωστοί. Αυτό με άγχωνε πολύ. Άσε που φερόμουν πολλές φορές με τρόπο όχι όπως θα ήθελα. Με λίγα λόγια πολλές φορές δεν ήμουν ο εαυτός μου. Μετά την περιπέτεια με την αγοραφοβία και τις κρίσεις πανικού, το ξεπέρασα κατά πάρα πολύ. Πλέον είμαι ο εαυτός μου, δεν ασχολούμαι με το αν με κοιτάει και ποιος με κοιτάει. Εντάξει αν με πιάσει το αγοραφοβικό μου, θα είμαι λίγο ανήσυχος μήπως με έχουν καταλάβει ότι είμαι αγχωμένος κλπ. Αλλά μέσα από αυτό έχω ξεπεράσει κατά πολύ με το «τι θα πούνε οι άλλοι». Ας πούνε ότι θέλουν. Οι καλοί θα πούνε κάτι καλό. Οι κακοπροαίρετοι ότι και να κάνω κάτι κακό θα βρούνε να πούνε. Όσο για την εξωτερική εμφάνιση….Φροντίζω να είμαι καθαρός και ντυμένος έτσι όπως εκφράζει εμένα και όχι την εκάστοτε μόδα. Γιατί, για εμένα ο άνθρωπος με ενδιαφέρει μέσα του να είναι όμορφος. Στην καρδιά του δηλαδή. Εκεί προσπαθώ πολύ να είμαι και εγώ. Δεν το καταφέρνω αλλά το προσπαθώ.
    Να είμαστε φίλοι μου όλοι καλά
    Agorafoviagr

  3. ksifos said,

    Μαΐου 30, 2007 στις 8:57 μμ

    » Εγώ ήρθα εδώ γιατί μου λείψατε»……..Και πολυ καλα εκανες,γιατι και εμας,μας ελειψες!

  4. Μαΐου 31, 2007 στις 7:15 πμ

    Γλυκιά μου φιλενάδα ..είχα αρχίσει να ανησυχώ με την απουσία σου..τελικά βλέπω βρήκες δουλειά στο αντικείμενο σου…χαίρομαι γι αυτό…επίσης χαίρομαι που μας αγαπάς και το βρίσκω υπέροχο που έγινες μία κουκλάρα για να έρθεις να μας διαβάσεις και να περάσεις μαζί μας την βραδιά σου…
    Μας έλειψες αλλα αφού μάθαμε τα νέα σου εγώ τουλάχιστον ηρέμισα.
    ΠΟΛΥ ΣΕ ΓΟΥΣΤΆΡΩ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΣΑΙ !
    Με την πρώτη ευκαιρία πες μας πάλι μερικές κουβέντες φιλάκια πολλά και να είσαι καλά.

  5. trelofantasmeni said,

    Μαΐου 31, 2007 στις 7:19 πμ

    Καλη μου φιλενάδα…χαίρομαι που επιτέλους είχαμε νέα σου …που βρήκες δουλειά στο αντικείμενό σου που ήθελες τόσο πολύ…που είσαι καλά…που έγινες μία κουκλάρα για να «βγεις» μαζί μας και να τα «πούμε» μέσω ιντερνετ…που είσαι όπως είσαι , σε γουστάρω πολύ …φιλάκια πολλά να είσαι καλά και να περνάς καλύτερα…και μην αργείς να ακουστείς και πάλι ..!

  6. trelofantasmeni said,

    Ιουνίου 1, 2007 στις 8:52 πμ

    Τελικα κάποιο μπέρδεμα έγινα και ανακοινώθηκε διπλά το σχόλιό μου …φιλάκια

  7. Ιουνίου 1, 2007 στις 6:10 μμ

    δεν ενημερώθηκα για την καριερα σου .
    σκεφτομαι ότι αν φοράς μαυρο φόρεμα για το μπλογκ , θα χρειαστείς κατι πολύ σέξι για ραντεβού .
    🙂

  8. Danai said,

    Ιουνίου 14, 2007 στις 1:25 μμ

    Την ίδια αίσθηση είχα κι εγώ lisadel μου, πριν λίγες μέρες που έλειψα για κάποιο διάστημα.. Παράξενο πράγμα, κι όμως κάτι μας λέει στο βάθος…!!
    Καλός όρισες λοιπόν, μας έλειψες φιλενάδα, να’σαι καλά.Φιλακια

  9. feggaroskoni said,

    Ιουνίου 20, 2007 στις 4:04 μμ

    Καλησπέρα..Χάθηκες πάλι..
    Ευχομαι να είναι στη ζωή σου όλα καλά, lisadel moy..

  10. leila said,

    Ιουνίου 21, 2007 στις 9:50 πμ

    καθόλου άβυσσος.. ειναι λογικο οταν συνομιλείς με τοσους (οσους) ανθρώπους, να νιώθεις όμορφα ανάμεσά τους.. και ολοι να ειναι συνδεδεμένοι στο μυαλο σου με κάτι..
    Α δεν συστήθηκα.. είμαι η γατα- leila!! και άφησα σχόλιο γιατι το ποστάκι σου μου άρεσε.. ειναι απλό και αληθινο!


Σχολιάστε

