ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ

Η αδυναμία μου στο φεγγάρι με φέρνει πάλι μπροστά στον υπολογιστή.  Είμαι στο μπαρ της παραλίας. Λευκό σκαμπώ μπροστά από την ταμιακή κι εγώ καθισμένη με θέα τις κλειστές ομπρέλες. Κοιτάω τη θάλασσα. Προς τα δεξιά τα φώτα της πόλης μου, πιο πέρα η γέφυρα. Βιαστικό το φεγγάρι έχει από ώρα ξεκινήσει την ανοδική πορεία του. Το χρώμα του έντονο κάτι ανάμεσα από κίτρινο και πορτοκαλί. Από κάτω η ταβέρνα του ξενοδοχείου περίλαμπρη και στολισμένη για το τραπέζι γάμου. Ακούω Σιδηρόπουλο ‘Να μ’αγαπάς’. Ο τραγουδιστής  έχει είδωλο τον Γονίδη.  Το σκοτώνει με την ερμηνεία του παρ’ όλα αυτά τα λόγια του τραγουδιού το ανασταίνουν. ‘Μη γυρίσεις τίποτα μη ζητήσεις για ένα βράδυ μη με χαραμίσεις’ ωραίο ρεπερτόριο για τραπέζι γάμου. Ασ είναι . Εκεί που είμαι εγώ πρώτη φωνή είναι η θάλασσα και φωνητικά κάνει ο αέρας. Κι όλα αυτά σε σκούρο φόντο.Κοκκινοκίτρινο φως χωρίζει τον ουρανό μαρτυρώντας την ύπαρξη καλοκαιρινής καταιγίδας στα απέναντι μέρη.
Μέγα σκηνοθέτης η φύση, γεμίζει το έργο της ζωής μου με εικόνες μοναδικές. Πρωταγωνιστώ στην διήγηση της οπτικής μου γωνίασ. Η οπτική μου είναι πάντα γωνία. Κλείνει και αφήνει απέξω όλα όσα δεν μάρέσουν. Κάτι που δεν μπορεί να κάνει και η αντίληψή μου. Η αντίληψή μου με προδίδει προσκαλώντας την μετριότητα , την κατινιά που υπάρχει γύρω μου. Η οπτική μου όμως μου είναι πιστή. Φέρνει μπροστά μου μόνο όσα θέλει να δει η ψυχή μου. Κλείνει η γωνία και αφήνει απέξω αυτά που ξέρω οτι υπάρχουν.Σε ήχους κλαρίνου με μέτρια ερμηνεία εγώ διαλέγω τον ήχο της θάλασσας. Είναι έντονος ,αληθινός ,ταξιδιάρικος. Όχι θυμωμένος ούτε οργισμένος. Απλά έντονος. Έτσι κι αλλιώς η θάλασσα δεν έχει να αποδείξει κάτι. Και η δύναμη και το μέγεθός της είναι αποδεκτά. Γιατί να δείξει οργή. Απλά είναι εκεί. Αφήνει να χορεύουν πάνω της τα φώτα της πόλης μου απο δεξιά , και από αριστερά τα φώτα ενός τόπου αδιάφορου  αυτή τη στιγμή για μένα. Κλείνω τις κουρτίνες σε πράγματα που δεν με ενδιαφέρουν. Δεν έχω χώρο πια….

1 σχόλιο

  1. trelofantasmeni said,

    Ιουλίου 2, 2007 στις 8:26 πμ

    Αυτο ήταν το μπλε φεγγάρι έτσι λένε λέγεται η δευτερη πανσέληνος τον ίδιο μήνα, εγώ δεν μπόρεσα να την δω καθαρά την είχαν καλύψει τα σύννεφα , είχαμε άστατο καιρό το Σάββατο.

    Άσε χώρο μόνο σε όσα σε εκφράζουν και κλείσε τις κουρτίνες σε όλα τα άλλα

    Την αγάπη μου και τα φιλιά μου φιλενάδα


Σχολιάστε

