παράωρα

Θυμάμαι ξαφνικά κάποιες νύχτες που μου δώθηκαν.  Νύχτες που δεν στάθηκαν να τους μιλήσω, παρα μόνο σαν θεατής παρακολουθούσα. Γεμάτα φεγγάρια που με καθόρισαν, αλλά και άλλα χλωμά που με βρήκαν με άδεια παρέα.
Ποτά που δεν πίνονταν εγώ τα ήπια ως τα όρια του παραληρήματος. Συντρόφεψα ανθρώπους που δεν επικοινωνούσαν κι εγώ (θεέ μου) τους απαντούσα.
Σαν ταινία περνάνε από τη μνήμη μου νύχτες που όλοι γελούσαν γιορτάζοντας την ανέμελη μικρότητά τους , τις στιγμές που το βουβό κλάμα μου κρυβόταν σαν παράνομος τυχοδιώχτης, μέσα στο χαμόγελο που μου επέτρεπε να ζω.
θυμάμαι πως εκείνες τις νύχτες δεν ζούσα.  Σαν κομπάρσος τριγυρνούσα σε σκηνικά κακοφτιαγμένα . Οι ντίβες σκορπίζαν το άρωμά τους ζώντας τις μεγάλες τους επιτυχίες σε κακογραμμένο σενάριο. Αρσενικά εκτόνωναν τις καταπιεσμένες τους ορμόνες σε ποτό μπερδεμένο.
Ένιωθα οτι το φως το έβλεπα μόνο εγώ. Δεν μπορεί όμως θα το έβλεπαν κι άλλοι.
Μια νύχτα μου με βρήκε σε πέλαγος. Ένωσε τον ουρανό και τη θάλασσα και άφησε πεταμένα κάποια αστέρια εδώ κι εκεί. Εκείνη ήταν μια από τις νύχτες που με άκουσε.
Μου έδωσε ένα γιατρικό για πληγές που δεν είχα δει οτι υπήρχαν πάνω μου. Με γαλήνεψε..Είδα τους ήχους της, άκουσα την πνοή της, ένιωσα το άρωμά της και την κράτησα στο κορμί μου.
Εκείνη τη στιγμή΄΄ενιωσα πως είναι ναμην είσαι πουθενά χωρίς να είσαι χαμένος. Πως είναι να βρίσκεις το δρόμο σου χωρις να πηγαίνεις κάπου. Σταμάτησε ο χρόνος και πήρα διάλλειμα από τη ζωή μου. Έζησα τη νύχτα εκείνη μόνη με την καλύτερη παρέα.  Το φεγγάρι, τα αστέρια η θάλασσα ο ουρανός ήταν μαζί μου.
Ξαφνικά άνοιξε ένα κουτί που κουβαλούσα. Είχε μέσα τη νύχτα που με έβαλε να αποχαιρετιστώ με την αγάπη  του συντόφου μου που  πήγαινε φαντάρος. Νόμιζα πως θα είχε πια φύγει και εκείνη η νύχτα που το δεκαεξάχρονο κορμί μου έκλαιγε από τον πόνο του σύντομου χωρισμού. Όμως τί έκπληξη την κουβαλούσα ακόμα. Τα δέκα γήινα χρόνια δεν μετράνε ούτε για μια ώρα τη νύχτα. Κατάλαβα πως το φορτίο μου ήταν μεγαλύτερο από όσο νόμιζα.
Χαμένες αγάπες, μακρινές λύπες και σιωπηλά ξεσπάσματα ήρθαν τότε να μου πουν για τις  νύχτες λόγια πικρά. Δεν άκουσα τις κατηγορίες.
Οι κατηγόριες είναι για τους μικρόψυχους κι εγώ δεν είμαι.
Εκείνη η νύχτα ήταν φίλη μου, πήρα το γιατρικό της και άφησα το φορτίο μου παραγκωνισμένο. Το γιατρικό που μου έδωσε το χρησιμοποίησα αργότερα. Βρήκα κάποιες από τις πληγές που με κρατούσαν άυπνη λίγα χρόνια μετά. Μετά από νύχτες ηρεμίας, ομορφιάς, συνάντησα το φεγγάρι των γενεθλίων μου.
Το ίδιο φεγγάρι με είχε επισκεφτεί τότε που ήμουν δώδεκα.  Ένα υπέροχο καλοκαίρι. Το κορίτσι που γιόρταζε εκείνη την μέρα το αγαπώ και το φυλάω στο μέρος της καρδιάς που έχω και το παιδί μου. Τον εαυτό μου ,τη συνέχειά μου. Τις νύχτες που με ξύπναγε το κλάμα του, μύριζα το άρωμα της Αυγουστιάτικης νύχτας των δωδέκατων γενεθλίων μου. Την νύχτα που πρωτοπερπάτησε, το φεγγάρι γιόρταζε μαζί μου. 
θυμάμαι τις αγρύπνιες που συνόδευαν τις παραμονές των σχολικών του εκδρομών.

Έδωσα μια συμβουλή σήμερα σε κάποιον που συμπαθώ ιδιαίτερα.  Ελπίζω να μπόρεσε να γευτεί αυτή την νύχτα και να του έδωσε τη δύναμη που χρειάζεται. .Ετσι κι αλλιώς  όλοι μας μια λαμπερή νύχτα έχουμε στο ταξίδι μας. 
Οι δικές μου είναι γεμάτες από όνειρα και εφιάλτες. Μερικά από τα όνειρά μου τα έζησα, και κάποια από αυτά τα πλήρωσα ζώντας και τους εφιάλτες μου.
 

8 Σχόλια

  1. lisadel said,

    Σεπτεμβρίου 23, 2007 στις 10:27 μμ

    Αν θέλεις να με βρεις
    να παίζεις να νιώθεις να ζεις
    αν πάλι δεν μπορείς
    μη φύγεις μη χαθείς

    με αυτούς τους στίχους κάποιες νύχτες μου, γέμισαν με πόνο και ευτυχία, που μου πρόσφερε απλόχερα ο μισός μου εαυτός , που μου λείπει κι ας έχω χρόνια να τον δώ

  2. agorafoviagr said,

    Σεπτεμβρίου 26, 2007 στις 9:05 μμ

    Φίλη μου Everythink, είναι στιγμές που σκέφτομαι όπως και εσύ κάποιες νύχτες. Άλλες με ματώνουν παλιές πληγές και άλλες νύχτες με κάνουν να χαμογελώ. Κάποιες νύχτες δεν πρόκειται να γυρίσουν πίσω. Κάποια πρόσωπα πλέον είναι σε άλλες αγκαλιές και χαμογελάνε σε άλλους……Εμένα μου χαμογελάει τις νύχτες η μοναξιά. Όλα για κάποιο λόγο γίνονται όμως. Προσπαθούμε να θυμόμαστε τα καλά και να διώχνουμε τα κακά.
    Καλό σου βράδυ φίλη μου
    Με αγάπη πάντα
    Agorafoviagr

  3. Σεπτεμβρίου 27, 2007 στις 9:22 πμ

    Τέτοιες νύχτες έχουμε περάσει και θα ξαναπεράσουμε, όνειρα που ζήσαμε και ήρθαν στη συνέχεια οι εφιάλτες τους…όλα παιχνίδι της ζωής είναι και εμείς πιόνια της.

    Να είσαι καλά με τον εαυτό σου και με αυτούς που αγαπάς, αυτό και μόνο μετράει γλυκιά μου Lisadel

    Με γεια και το καιρούργιο σου σπιτάκι , πιο ζεστό μου φάνηκε.

  4. Danai said,

    Οκτώβριος 3, 2007 στις 3:02 μμ

    Καλησπέρα φιλενάδα… Καλορίζικο το καινούργιο σπιτάκι..!!!
    Πολλά φεγγάρια θα έρθουν και θα φύγουν..εσυ κράτα οτι αγαπάς απο τις αναμνήσεις στη καρδιά σου, κι όλα θα πάνε καλά..

  5. Νοέμβριος 5, 2007 στις 2:35 μμ

    Xάθηκες πάλι γλυκιά μου..

  6. lisadel said,

    Νοέμβριος 8, 2007 στις 7:48 μμ

    trelofantasmeni:
    σ’ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Δυστυχώς με το που έφτιαξα το σπιτάκι μου το διαδίκτυο με εγκατάλειψε.
    όσο για τις νύχτες τί να πω. Ειδικά εσύ με έχεις συντροφέψει σε πανσέληνους στέλνοντας με την αϋπνία σου την καλή σου ενέργεια

  7. lisadel said,

    Νοέμβριος 8, 2007 στις 7:49 μμ

    danai :
    ομολογώ οτι μου έλειψες.

  8. Νοέμβριος 9, 2007 στις 7:47 πμ

    Εύχομαι να είσαι καλά δεν το κατάλαβα αυτο οτι σε εγκατέλειψε το νέο σου e-σπιτικό , τι συμβαίνει ?

    Να προσέχεις!!!


Σχολιάστε

