αποδέχοντας την πρόσκληση…

της Queen Elisabeth

ποιός μπορεί εξ΄άλλου να πει όχι σε μια βασίλισσα;

το παιχνιδάκι έχει ως εξής:

το όνομα του ιστολογίου μου για μένα σημαίνει πολλά. Έχει συγκεκριμμένη σημειολογία στον συναισθηματικό μου κόσμο. Θα ήθελα να το δω γραμμένο στην ταμπέλα ενός μαγαζιού (του δικού μου) . Σαν σκέψη θα μου άρεσε να έχω ένα ιδιόρρυθμο καφέ στην πόλη μου .
Επίσης θα ήθελα να το δω σαν όνομα ταχύπλοου.Κάτι σαν συμβολισμό της ελευθερίας που υπάρχει στην ζωή μου. 
Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής όμως μου αρέσει όταν καρφώνεται σαν όνομα σε κάποιους φίλους επισκέπτες που χωρίς την οπτική επαφή , είναι κι αυτοί κομμάτι της ζωής μου πλέον

9 Σχόλια

  1. Νοέμβριος 29, 2007 στις 7:20 μμ

    Αν το ανοίξεις πάντως κάποτε το μαγαζί, να είσαι σίγουρη πως θα έρθω!

  2. lisadel said,

    Νοέμβριος 30, 2007 στις 7:53 πμ

    μέχρι τότε σε καλοδέχομαι στο ΄σπίτι ΄μου

  3. Tasos said,

    Νοέμβριος 30, 2007 στις 4:53 μμ

    Θες να ανοίξεις cafe και δεν μιλάς…!! Ποιά είναι η πόλη σου?

  4. lisadel said,

    Δεκέμβριος 1, 2007 στις 6:21 πμ

    Tasos:
    τα σοκάκια που περιπλανήθηκα σαν έφηβη, τα μέρη που διασκέδασα , το μέρος που κάθε δρόμος του έχει και μια τουλάχιστον ανάμνηση για μένα είναι η Πάτρα…

  5. Tasos said,

    Δεκέμβριος 1, 2007 στις 11:08 πμ

    Σου προτείνω λοιπόν, να πας στην Πατρέως 13-15 στο Si Doux.
    Θεωρά ότι είναι από τα πιο προχώ cafe σε όλη την Ελλάδα!
    Θέλει βέβαια κάποιες διορθωτικές πινελιές, αλλά κατά τα άλλα σαν concept…. σκίζει.

    Καλημέρα 🙂

  6. Δεκέμβριος 4, 2007 στις 10:32 πμ

    Σου εύχομαι να ανοίξεις αυτό το καφέ και με τεράστια γράμματα να λέει «Lisadel»…να έρθω να πιω καφέ μαζί σου και να γνωριστούμε…το ταχύπλοο σαν ιδέα ελευθερίας ….μου ταιριάζει πολύ !

    Καλό μήνα και καλές γιορτές γλυκιά μου.

  7. Δεκέμβριος 12, 2007 στις 2:07 μμ

    Πως πάει η μετακόμιση;

  8. Δεκέμβριος 19, 2007 στις 10:05 πμ

    Γλυκιά μου Λισαντελ…σου εύχομαι καλές γιορτές γεμάτες αγάπη και ευτυχία…με το παλικαράκι σου και όσους αγαπάς.

    Το νέο έτος να σου δώσει οτι επιθυμείς και κυρίως υγεία.

    Πολλά φιλιά και την αγάπη μου φιλενάδα

  9. Δεκέμβριος 29, 2007 στις 2:13 μμ

    Χρόνια Πολλά!


Σχολιάστε

