καλό μήνα

ο Φλεβάρης είναι για μένα ιδιαίτερος μήνας.
Μπορεί για όλον τον κόσμο να σημαίνει μήνας μετά τις γιορτές άρα μήνας χωρίς λεφτά. Κι είναι γεγονός . Σε πολλά επαγγέλματα ο δεύτερος μήνας είναι ιδιαίτερα δύσκολος.
Όμως για μένα είναι κάτι άλλο.
Κάθε Φλεβάρη προετοιμαζόμασταν για το καρναβάλι…όντας βέρα Πατρινιά οι προετοιμασίες σήμαιναν πάρτι ,συγκεντρώσεις παιχνίδια και γιατί όχι και όνειρα.
Στο πέρασμα των χρόνων το καρναβάλι έγινε κάτι που απέφευγα..αλλά δεν έχει σημασία. Πάντα μου έδινε μια παιχνιδιάρικη διαθεση ακόμα και τις φορές που επέλεγα να λείπω από το πανηγύρι.
Αυτή τη χρονιά ο Φλεβάρης είναι για μένα η αρχή.
Στέλνω βιογραφικά , έχω ήδη κανονίσει συνάντηση για συνέντευξη και περιμένω να δω τα αποτελέσματα για να κλείσω για την καλοκαιρινή σαιζόν.
Η ανεργία που υπάρχει είναι έντονη αλλά δεν με φοβίζει. Έχω εξοπλιστεί κατάλληλα και αυτά που έχω να προσφέρω στον εργασιακό χώρο είναι μοναδικά( όπως ο καθένας μας άλλωστε).
Η επαγγελματική μου άνοδος αρχίζει στα τριανταένα. Μπορεί για πολλούς να φαίνεται αργά, αλλά εγώ είμαι μία και πιστεύω σε μένα.
Πέρσυ έκανα μια λάθος επιλογή. Δεν πίστευα αρκετά σε μένα και διάλεξα μια ανοργάνωτη επιχείρηση για να κάνω τα πρώτα μου βήματα. Μου βγήκε σε καλό. Αυτή μου η εμπειρία μου δίδαξε πράγματα που δεν υπάρχουν γραμμένα.
Τα ήξερα και εν μέρει τα είχα ζήσει και σε άλλους εργασιακούς χώρους αλλά ποτέ δεν τα ανέλυσα.
Πήγα ως απλή σερβιτόρα , στην πορεία οργάνωσα ένα τμήμα , έγινα υπεύθυνη σε αυτό , ανέλαβα το προσωπικό μου, και όταν πήγαν να μου αναθέσουν και άλλα τμήματα που (πιστέψτε με ) μου ήταν πολύ εύκολο ,με φάγανε οι ίντριγκες . Στην πραγματικότητα ήταν η απογοήτευση που με έφαγε. Απογοητεύτηκα γιατί οι άλλοι δεν αγαπούσαν όσο εγώ την δουλειά τους και την επιχείρηση.
Κι έτσι τον Αύγουστο τον πιο αγαπημένο μου μήνα, πήρα μαζί μου τις εμπειρίες μου και αποχώρησα , μετα την ευγενική απόλυση που δέχτηκα
Θα μπορούσα να μείνω και να μην επιτρέψω να συμβεί κατι τέτοιο πλουτίζοντας το βιογραφικό μου με καλύτερο τρόπο.  Όμως αυτό το γεγονός με πλούτισε με σημαντικά πράγματα , πράγματα που δεν αναγνωρίζονται σε ένα βιογραφικό είναι όμως εξίσου αν όχι περισότερο σημαντικά.
Έτσι λοιπόν βρίσκομαι εδώ και περιμένω. Αυτόν τον μήνα παίζονται τα πάντα στα επαγγελματικά μου. Και όχι μόνο.
Μετά από τοοοοσα χρόνια θα πάρω το πολυπόθητο πτυχίο μου.
Δίνω το μάθημα που εδώ και ενάμιση χρόνο χρωστάω και λόγω καταστάσεων δεν μπορούσα να παρεβρεθώ στις εξεταστικές.
Όλα είναι φωτεινά… όχι εύκολα αλλά έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν ήθελα τα εύκολα.
Προετοιμάζω την πτυχιακή μου ή μαλλον προετοιμάζω τον εαυτό μου να κάνει την πτυχιακή μου.
Αυτός ειναι ο λόγος που δεν ανεβάζω ποστ.

Εσάς όμως σας διαβάζω αρκετά συχνά. Βλέπω τα θέματα που σας απασχολούν , τα θέματα της επικαιρότητας αλλά και τα άλλα που δεν τα αναφέρει κανένα δελτίο κι όμως είναι πιο σημαντικά. Σας ευχαριστώ για την παρέα που μου κρατάτε και σας εύχομαι ολόψυχα καλό μήνα.
Όσο δύσκολος κι αν είναι για μερικούς ποιός είπε οτι τα δύσκολα δεν είναι και ενδιαφέροντα;

14 Σχόλια

  1. melomenos said,

    Φεβρουαρίου 1, 2008 στις 1:41 μμ

    πρέπει να έχεις δύναμη και ατσαλένια νεύρα αν θέλεις να δημιουργήσεις, αν θέλεις να προσφέρεις και να ανέβεις σκαλοπάτια!
    Δύσκολη η αγορά!!!
    σημαντικότερο το πτυχίο σου και διάβασε τώρα που μπορείς
    εμείς εδώ θα είμαστε… 🙂
    καλό σου Σαββατοκύριακο

  2. lisadel said,

    Φεβρουαρίου 1, 2008 στις 2:39 μμ

    σ΄ευχαριστώ μελομένε .
    καλό σαββατοκύριακο σε εσένα και τις νεράιδες που κατά καιρούς με βοηθάνε

  3. Φεβρουαρίου 1, 2008 στις 3:03 μμ

    Καλό μήνα και καλή τύχη!

  4. lisadel said,

    Φεβρουαρίου 1, 2008 στις 6:15 μμ

    σ΄ευχαριστώ γαλαζοαίματη

  5. despinak said,

    Φεβρουαρίου 3, 2008 στις 9:30 πμ

    Εύχομαι να πάνε όλα καλά.
    Και για μένα αυτός ο Φλεβάρης είναι ιδιίτερος.Με καινούρια βήματα.
    Ας κάνουμε θετικές σκέψεις.
    Τα φιλιά μου.

  6. lisadel said,

    Φεβρουαρίου 3, 2008 στις 12:48 μμ

    καλό θα ήταν στα καινούρια σου βήματα να είναι και μια έκθεση.
    καλή δύναμη

  7. thelastrealanwnymous said,

    Φεβρουαρίου 8, 2008 στις 11:49 πμ

    πτυχίο;
    δώσε μας περισσότερες λεπτομέρειες.
    τι πτυχίο παίρνεις ;
    🙂

  8. lisadel said,

    Φεβρουαρίου 9, 2008 στις 9:52 πμ

    δεν με προσέχεις καθόλου. Πάνω που είχα αρχίσει να ελπίζω…
    anyway τουριστικών επιχειρήσεων σπούδασα. και λέω σπούδασα γιατί εδώ και ενάμισι χρόνο χρωστάω μόνο το τελευταίο μάθημα στα γερμανικά. Άστα να πάνε

  9. agorafoviagr said,

    Φεβρουαρίου 16, 2008 στις 10:58 μμ

    Φίλη μου, λίγο καθυστερημένα, εύχομαι να πάνε όλα καλά και όσον αφορά το μάθημα το τελευταίο που έχεις να δώσεις αλλά και την νέα σου, επαγγελματική αρχή. Όσο για την προηγούμενη εργασιακή σου εμπειρία, μπορεί να μην είχε τα στοιχεία που θα ήθελες (να πάει μπροστά η επιχείρηση, να μην υπάρχουν ίντριγκες και κλίκες στους εργαζόμενους), όμως όπως επισήμανες, σου προσέφερε, μαθήματα χρήσιμα. Πάνω όμως από όλα, εύχομαι υγεία!
    Με αγάπη πάντα
    Agorafoviagr

  10. lisadel said,

    Φεβρουαρίου 17, 2008 στις 6:29 μμ

    Agorafoviagr
    σέυχαριστώ για όλα

  11. Φεβρουαρίου 19, 2008 στις 12:43 μμ

    Υπομονή και καλή επιτυχία με τα θέματα του πτυχίου…σίγουρα τώρα είναι η εποχή που επιλέγονται τα άτομα για τα ξενοδοχεία έχω φίλους που κάνουν την ίδια δουλειά με σένα …ο νεαρός ήδη έφυγε για Κέρκυρα και σε λίγο θα πάει και η γυναίκα του …

    Σου εύχομαι να βρεις αυτό που θέλεις και σου ταιριάζει και σου αξίζει και να περάσεις όμορφα δουλεύοντας.

  12. lisadel said,

    Φεβρουαρίου 28, 2008 στις 7:06 μμ

    σέυχαριστώ γλυκειά μου. Νομίζω οτι το βρήκα μόνο που αρχίζω μεγάλη βδομάδα και ως τότε θα δούμε..

  13. dolphin said,

    Μαρτίου 6, 2008 στις 9:38 μμ

    πως είσαι καλή μου; πως τα πάνε τα θέματα που με τόση αγαπή παλεύεις;
    σου δίνω φιλί για καλή συνέχεια 🙂

  14. ilias said,

    Οκτώβριος 20, 2008 στις 9:12 πμ

    Read in http://ypexdoras.blogspot.com Σκοπιανοί και Τσάμηδες τρέχουν να δηλώσουν δεσμευμένες ή κατασχημένες περιουσίες τους στο Κτηματολόγιο. Chams, people from Chameria and ex Macedonians seek to register their confiscated land in Land Registry (Ktimatologio). Key words, λέξεις κλειδιά, tagged, tag: Μπακογιάννη, Ντόρα, Ντόρα Μπακογιάννη, Ρωτήστε τη Ντόρα η Νόρα σας απαντάει, Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, Κτηματολόγιο, προθεσμία υποβολής δηλώσεων, Τσάμηδες, Chameria, Chami, Chams, Τσάμηδες, Κατεσχημένες περιουσίες, Θεσπρωτία, Υπουργείο Εξωτερικών, Διεύθυνση Ιστοσελίδας, Διεύθυνση Πληροφορικής, ip, IP προσωπικό δεδομένο, Ν. 3471/2006, Австралиjци, Македониjа, Егеjска Македониjа, Дора Bakoyannis’ Министерство Иностранных Дел, Македония, Канада которые бенефицианты недвижимостей даже в центре Афиныы, центре Афиныы, Афиныы, Cadastre, для Европейского суда по правам человека Страсбург, Άγιο Όρος, Μονή Βατοπεδίου, Μονή Βατοπαιδίου, Θεσμική εποπτεία του Αγίου Όρους, Υπουργός Εξωτερικών, hackers, αναγνωσιμότητα του blog σας, google, altavista, hyperlinks, υπερδεσμοί, Oυράνιο Τόξο, Rainbow, Μακεδονία, Μακεδονία του Αιγαίου, κατεσχημένες περιουσίες, μεσεγγύηση, υπό μεσεγγύηση, περιουσίες, προθεσμία, Συμβούλιο της Επικρατείας, εκτελεστή, εκτελεστή διοικητική πράξη, Βασιλίσσης Σοφίας, Ακαδημίας, Αυτοδιοίκητο Τμήμα του Ελληνικού Κράτους, Search Engine Optimization, υπογραφή του e-mail, άδεια διαχείρισης, ελληνική καταγωγή, H IP μου αποτελεί προσωπικό δεδομένο, Vodafone, υποκλοπές, Σκοπιανοί, Σκοπιανοί Αυστραλίας, Σκοπιανοί Καναδά, von Australien, Macedoniaehemaligen Bewohner von Nordgriechenland, Europäische Gerichtshof für Menschenrechte von Straßburg, Corte Europea dei Diritti Umani di Strasburgo, fortunes that have been put by the law under sequestration, Greek origin, partisans of Rainbow, the legal deadlines to apply to the Court for the nullification of the sequestration existing in their estates, enforceable acte, acte executoire, εκτελεστή διοικητική πράξη, Çamëria, Tsamouriá, prefecture of Thesprotia, Albania. Αλβανία, Sarandë, Thyamis river, Νομικός Σύμβουλος του Κράτους


Σχολιάστε

